Gathlopp: ja den förklaringsmodellen håller inte jag heller med om. Just nu vill jag bara att vi räddar kontraktet utan kval. Sedan får man slicka såren innan man blir en peppad silly season kille som sitter här och suktar efter feta värvningsrykten
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Just nu vill jag bara att vi räddar kontraktet utan kval. Sedan får man slicka såren innan man blir en peppad silly season kille som sitter här och suktar efter feta värvningsrykten