1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998530

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Det får vi hoppas. Med tanke på hur denna säsong varit så tar jag nog hellre en stark framtidstro under sommaren och ingenmansland, än skitsilly och piss-sommar med ingenmansland. Jag vill pusta ut i några månader.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: ST:s genomgång av truppen in och ut, med Nubben, andades inte framtidstro och optimism direkt. Helt intetsägande. Diskussioner pågår med Boyce, svenskspåret lämnas troligtvis, ingen talangjakt likt inför 25/26 kommer det bli, kontrakt kan komma att brytas, 2-4 nya ska in och ingen kommunikation mellan Nubben och Emil P.
Om inte Nubben mörkar rätt bra, känns det inget vidare inför nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer