1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998554

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Enligt den där listan så ser det ut ungefär som följande:

NY - EP - Genborg
Wedin - Lander - NY
Hartmann - Eriksson - Heikkinen
Lundmark - Levinsson - Walli
Westfält

Extra: Pääjärvi - Lilja

Hardegård - Sundin
Freij - Strömberg
Barkemo - Forsmark
Svensson

Extra: Hallquisth, Kapanen (?)

Johansson - Dichow


Man kan väl konstatera att vi har 2-3 st extraspelare på forwardsidan som är rätt dyra och inte bidrar med nånting. Inte hållbart. Offensiven överlag känns svag oavsett om man får träff på Dahléns ersättare. Sen saknas det tydligt en riktigt bra back. Dichow känns spännande iaf. Men frågetecken för hans skadebekymmer….

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Lilja bryt, Heikkinen bryt, Westfält bryt eller halvera lön. Hej då Magnus. Walli får vara kvar om han bara accepterar en roll i fjärde.

Pilö bryt, Linus S förläng ej. Hardegård, sänk lön.

Bryt med JJ förläng med Juel.

Min önskan.. knappast troligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer