JanneH: Kanske det! Men ser verkligen potentialen i Dichow. Juel svinbra stundtals. Men har väl pendlat mellan riktigt bra och helt okej varannan säsong sen han kom hit?
JanneH: Sannolikheten (läs: risken) att Timrå IK får behålla såväl Genborg, Eriksson och Freij ser jag i nuläget som minimalt liten. En dröm om så sker givetvis, men alla tre har börjat ge färg åt den här ligan redan nu, vilket naturligtvis är asbra för spelarna individuellt, men dessvärre mindre bra ur ego-perspektivet Timrå IK i det här fallet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer