1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2998696

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Får vi inte in nån sensationell ersättare till 54 (dvs 25 mål 50 poäng fysiskt spel) så går det fort.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Vi är i omg 49 nu och kval är fortfarande ett reellt hot. Med Dahlén i laget… Vi saknar fortfarande ersättare till framför allt Hållander men även Kapanen (tekningar, center). Vi är redan mitt i ”det kan gå fort”. Nästa säsong är troligtvis avslutning på starten av det kan gå fort.

99% säkerhet att vi går minus på Dahlén-två andra. Då har vi inte ens ersatt det vi saknar denna säsong.

Alla i hela laget måste slå personbästa upphöjt i 54. Eriksson ska vara totalt gjuten i en topproll. Genborg ska vara ett jävla monster 24/7 och totalt odödlig. Freij ska vakna på rätt sida varenda dag och bli ett jädra spelgeni. Då kan vi hålla oss över vattenytan med sänken som Lilja, Heikkinen, Hartmann, Forsmark osv.

Köp en trisslott om vi har en bättre tabellplacering 26/27 än 25/26. Sanningen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer