Rip Kirby: Nu har jag tänkt efter. Förlorar vi mot Örebro som ligger på 12:e plats med 3p marginal till Leksand, då är vi så fruktansvärt dåliga och förtjänar att rullas i tjära och fjädrar.
Det är dom som ska vara skitnödiga. Vi ska bete oss vuxet och inkassera poäng. Torsk i denna så är det godnatt, inkastad handduk, bokat kval. Västerås 2.0
Gathlopp: Vi kör över Örebro ikväll. Nästa år tror jag dock det är superviktigt att vi har ett tydligt ledarskap i båset och inte sjuttioelva pers i ledarstaben som ska vara med och tycka.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är dom som ska vara skitnödiga. Vi ska bete oss vuxet och inkassera poäng. Torsk i denna så är det godnatt, inkastad handduk, bokat kval. Västerås 2.0