1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2999111

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Nu äre kört

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Tänkte på en sekvens i första som var talande för vad vi är för typ av lag nu. Vi kommer i 2mot1 eller 2mot2, kommer faktiskt inte ihåg. Westfält åker med pucken och skjuter ett totalt menlöst skott, på andra sidan tar Pääjärvi en enorm banan sväng ut mot sargen istället för att gå direkt mot mål för att kampa om en eventuell retur.

Såg väldigt märkligt ut, ungefär som att han gjorde det med vilje för att han tyckte det var för obekvämt att gå in på mål.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Hockeydynamit97:

KOM IGEN GLENN!!!!!!!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.