1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2999174

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
SHL:s sämsta BP.

Vart Fn är stoltheten över klubbmärket!?

Bekvämt lag detta. För mycket hemvändare och mys.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
The great one: antalet hemvändare är väl ok.

Dom borde alla spela för 50000kr/månaden nästa säsong. Snäppet mer till Didde.

Sedan får man hyra in killar från Kirgizistan eller något som vill kämpa för stålarna.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
The great one: måste fan gå på medlemsmötet den 24:e och ställa lite obekväma frågor om framtiden och klubbens visioner.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.