1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2999393

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Andersson: Säsongen avslutas med att allt handlar om att undvika kval. Trots vi ligger 10:a och har flera lag bakom oss. Och det är vi som har mest press. Fantastiskt.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Smörgåsen : dåliga karaktärer hos både ledare och spelare. .veka psyken och total härdsmälta...det är så sjukt mycket som måste förändras till nästa säsong ..oavsett om vi spelar SHL mot Brynäs och färjestad eller HA mot Vimmerby och almtuna.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Smörgåsen : 5-2 kommer kört

Slår över till de andra matcherna

Fan ta er Timrå IK och Samuelsson!

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2026-03-10
Smörgåsen : samtidigt som Leksand gör 3-2.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.