1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3000321

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
18:41 idag torsdag känns vår enda utväg från kval att Malmö vinner.
Vinner Leksand idag så vinner man tveklöst mot Rögle som inte har ett skvatt att spela om på lördag.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
vonDöbeln: In Kollar we trust!
Malmö bärgar vårat kontrakt o Småland kan fira in säsong 26/27 i SHL med en sådär 8-9 pavor finaste whiskeyn. Måttfullt firande så han orkar stå vid svarven runt 06:00 i morgon bitti.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
vonDöbeln: Jag hoppas och tror Leksand stångar sig blodiga ikväll

Fan vad jag älskar hockey när det är sådana här matcher

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2026-03-12
vonDöbeln: Växjö kanske inte är 100 motiverade på lördag heller, men nu är det torsdag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.