EXPLORERSMÅLAND: Ingen bryr sig ett skit om Örebro och Linköping. Allt handlar om att undvika kvalspelet. Vad är det för poäng att spela en åttondel som man ska torska 2-0 i matcher? Risken är bara att man gör ett ekonomiskt tapp på en dålig resa.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Allt handlar om att undvika kvalspelet.
Vad är det för poäng att spela en åttondel som man ska torska 2-0 i matcher?
Risken är bara att man gör ett ekonomiskt tapp på en dålig resa.