Grattis Timrå IK kontaktatet klart visst play in finns chans med flyt i vissa matcher men bortaseger och effektivitet finns inte efter jul förutom då Färjestad hemma 8-2
Herminator: Ja det skulle antagligen vara bättre för oss. För någon gång lyckas väl även HV få ihop ett lag. .pengarna har de. Och kan vi ha möjlighet att tjuva Ang så vore det väl inte så dumt?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer