1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001252

Sv: Apropå nånting...
Djingiskahn: Tycker vi visar lite vilja idag i alla fall. Börjar vi starkt mot Växjö och leder med några mål och Örebro ser det kanske de får stora skälvan. Tror faktiskt att LHC inte vill släppa fram Örebro till slutspel. Stor rivalitet mellan klubbarna. Än är det inte kört!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
pingvin: Jag tror du överanalyserar. Alla som spelar på den här nivån är vinnarskallar av rang, och matchens dignitet eller innebörd spelar mindre roll. LHC kommer spela den matchen precis som vilken annan, det är jag helt övertygad om.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.