1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3001300

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : TS hade kan jag själv tycka rätt usla förutsättningar att lyckas bättre än så här.
Det skulle jag absolut säga...
Fast det fråntar ju inte i en sån resultatinriktad branch som hockey att det blir underkänt ändå...speciellt lagets bortaspel och avslutning.
Vi måste få kontinuitet på ledarsidan, rensa i truppen och värva spets.
Gör man rätt kan det bli bättre än i år...gör man fel blir det kval och möjligen uttåg ur serien.
Nu är det silly som gäller

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Kommer behövas många rätt. Tyvärr anser jag att Timrå inte har den kompetens att göra så många rätt som krävs.

Tycker inte Tommy fick denna trupp att kämpa för varandra tillräckligt mycket. Spelarmaterialet går så klart att diskutera. Verkade som att man inte fattade allvaret förrän idag.Tycker vi är för mesiga rent fysiskt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.