Smörgåsen : inget som kittlar offensivt iaf..dels för att Heikkinen inte kan driva en lina eller är en sån typ av spelare som gör andra bättre .. tror Eriksson behöver två lite bättre än Heikki brevid sig.
Smörgåsen : Eriksson tror jag absolut kan vara en fullgod 2:a center nästa år. Wedin - Lander - Hartmann får väl ändå fortfarande ses som en stark 3:e kedja på SHL nivå. Realiteten är att vi inte kommer ha en fantastisk topp 6, men förhoppningsvis blir det en bra förstakedja och sedan en middle-6 som håller bra SHL nivå.
Men ja, Heikki - Eriksson - X beror ju väldigt mycket på vem X blir. Behåller man t.ex Lilja istället för att värva något från en högre hylla så blir det ju en nattsvart kedja.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...