Sitter o spånar på att skriva detta till Timrås kansli:
"Hej! Jag tror att jag kan göra allt mycket bättre än vad Nubben och sportrådet gör idag! Jag skulle därför vilja arbetsträna hos er i 2 veckor för att få en inblick i hur dom arbetar, för egentligen har jag ingen aning och sitter mest på nätet och killgissar mig röd o vit. Men eftersom jag vet mycket bättre och mer än Nubben o sportrådet är det här er möjlighet att få fram er nya sportchef! För med handen på hjärtat, hur svårt kan det vara??
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"Hej! Jag tror att jag kan göra allt mycket bättre än vad Nubben och sportrådet gör idag! Jag skulle därför vilja arbetsträna hos er i 2 veckor för att få en inblick i hur dom arbetar, för egentligen har jag ingen aning och sitter mest på nätet och killgissar mig röd o vit. Men eftersom jag vet mycket bättre och mer än Nubben o sportrådet är det här er möjlighet att få fram er nya sportchef! För med handen på hjärtat, hur svårt kan det vara??
Med vänliga hälsningar
X X"