Nisse på Mon or: Var det kanskae bara ett sammanträffande, eller spelade inte Eriksson nåt byte ihop med Lander senast mot FBK. Jag minns att jag reagerade på det och tänkte att det nog inte är en dum idé att testa han med just Wedda och Lander. De fick fint snurr just det bytet med.
Kruxet är att jag tycker vi tappar en dimension utan Eriksson som center.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag minns att jag reagerade på det och tänkte att det nog inte är en dum idé att testa han med just Wedda och Lander. De fick fint snurr just det bytet med.
Kruxet är att jag tycker vi tappar en dimension utan Eriksson som center.