1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3002249

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Dom har redan släppt presskonferensen efter matchen o Tommy säger…..

Små marginaler, vi gör det bra, ett fall framåt o vi gratulerar Växjö till segern.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Deprimerande period. Timrå fortsätter visa varför man är seriens sämsta lag typ dom senaste 30 omgångarna.
Otroligt passivt försvarsspel, backar som bara sprätter iväg pucken så fort dom får tag i den, omställningsspel i ultrarapid, utsidan-utsidan-utsidan när man väl har pucken i anfallszon. Den här antihockeyn man spelat den här säsongen har allvarligt sårat mitt hockeyintresse.

Obegripligt att så många - och framförallt nubben - ville förlänga med TS. Är det här verkligen det vi vill vara?

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Tomasson ä lik Samuelsson...
Uddlösa 20 min kvar i Timrå kyrka ikväll

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Storstrimma: Den har dom redan förinspelad och klar. Inget nytt att säga, Bara samma gamla dravel om och om igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer