Boyce och Dahlens ramsor var det ända som ekade efter slutsignalen! Sitter fortfarande kvar på ståplats. Tomt , sorgset , tack för allt Bojjan! Tack för allt Jonte! ❤️❤️❤️
Villervalla: Ännu en säsong slutar i besvikelse. Men det här är vår lott idag och för en överskådlig tid framåt. Det sjuka är inte att vi är kass, det sjuka är att det ändå varje säsong finns hopp om succé.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer