Tom Topp: Sett till spelarmaterialet är Tommy Samuelsson den mest misslyckade Timråtränaren sedan Perra Johnsson. Och jag är inte förhoppningsfull inför sillyn. Nubbens bra värvningar sedan återkomsten till SHL har till stor del varit hemvändare, och det finns i inte många fler att hämta hem.
Jag är lättad över att vi slapp kvala, förbannad över att vi avslutade med sju raka förluster och mer har den sämsta "nästa säsongs-känslan" jag någonsin haft.
Vargher85: Nästa säsong kommer Lars Lindberg och Adam Johansson försöka briljera med att räkna ut hur många dagar det var sedan Timrå vann i SHL senast. Det svider nästan mest.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är lättad över att vi slapp kvala, förbannad över att vi avslutade med sju raka förluster och mer har den sämsta "nästa säsongs-känslan" jag någonsin haft.