-Sputnik-: antagligen. HV lär ha öst fett med dollars på Ang.. om jag känner den klubben rätt..Fast nog vore det fräckt även om han bara fyller Dahlens ena skridsko..
-Sputnik-: Ang är pengar i sjön. Visst han kan göra poäng men bang for bucks. Nej. Vi är redan så mycket i skiten att vi måste hitta jackpot! Då kan vi inte ta en stjärna från lag 13 för att undvika kval framåt.
Hade det varit en Aagard från botten så är det skillnad. Vi behöver hela paketet 26/27. Inte en Laleggia på point.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer