1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3002953

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Innan jag har läst en rad i forumet idag säger jag som så här:
Vi hade chansen till slutspel, inte fan tog vi vara på det.
Tack Tommy! Bättre än nollcoach-Jokinen iaf! Ha det fint på gammeldagan nu. 👍
Boyce! Hjälte, alltid! Lycka till framåt!
Årets topp (JD borträknad):
Emil Pettersson! Överlägsen blick för spelet, intelligentia, smartness. Top 10 i poängligan i vårat ”hmm” SHL-lag, starkt det!! Spelar BP dessutom. Klasspelare!
Bottom:
Hardegård. Fanns ingenting att hänga upp någonting på där i år, tyvärr.
Också bottom: Wedins skada, tillika Hartmanns dito.
Bubblarna: juniorerna! De är vår framtid, trots lite blandade insatser på slutet.

Men nästa år, då jävlar! 😊⚪️🤟🏼

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer