Villervalla: Blev mer berörd av Bojans farväl än av Dahlen ..då han antagligen kommer tillbaks för att avsluta karriären i sitt favoritlag och har mycket hockey kvar ...har absolut varit en ynnest att fått följa bojjan från debuten. Till hans Jvm guld ..hur han följt laget upp och ner i serier osv ... Han kanske fortsätter i nåt lag i närheten i något år.. innan han får någon roll i Timrå.. 33 är som sagt ingen ålder..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han kanske fortsätter i nåt lag i närheten i något år.. innan han får någon roll i Timrå.. 33 är som sagt ingen ålder..