Tonymontana: Är nog tyvärr ett stort dilemma för "en liten klubb utan pengar". Även OM Nubben mot förmodan skulle skulle gå emot sin egen policy om att inte bryta kontrakt skulle denna lilla förening inte har råd att ta den kostnaden som det skulle bli av ett brutet kontrakt. Det måste ske i fullt samförstånd med spelaren samt att denna måste hitta en ny klubb med liknande kontrakt så att inte Timrå behöver betala mellanskillnaden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även OM Nubben mot förmodan skulle skulle gå emot sin egen policy om att inte bryta kontrakt skulle denna lilla förening inte har råd att ta den kostnaden som det skulle bli av ett brutet kontrakt.
Det måste ske i fullt samförstånd med spelaren samt att denna måste hitta en ny klubb med liknande kontrakt så att inte Timrå behöver betala mellanskillnaden.