Smörgåsen : Sen tänker jag att en sån som Pääjärvi säkert kan gå med på att avsluta ett år tidigare än tänkt. Han lär väl fatta själv att 2 assist poäng på 52 matcher plus en värdelös plusminus statistik inte duger om man ska tjäna över 100 k i månaden.
Pengar lär nog inte vara nåt problem i hans fall, bör vara ekonomiskt oberoende efter alla år i nhl och khl.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Pengar lär nog inte vara nåt problem i hans fall, bör vara ekonomiskt oberoende efter alla år i nhl och khl.