BlackBay: ja det är många förlängningar och värvningar inför denna säsong som varit märkliga. Och en del kontrakt som varit onödigt långa. Speciellt sedan nubben kom in igen. Sen att man värvat Hardegård som någon slags 1:a back på hela fyra år. Trots att han aldrig varit en 1:a back i varken örebro eller luleå..tvärt om.. var väl starkt kritiserad.. Man undrar naturligtvis vad sportchefens svärson tiggde åt sig för lön? 🙄
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och en del kontrakt som varit onödigt långa. Speciellt sedan nubben kom in igen.
Sen att man värvat Hardegård som någon slags 1:a back på hela fyra år.
Trots att han aldrig varit en 1:a back i varken örebro eller luleå..tvärt om.. var väl starkt kritiserad..
Man undrar naturligtvis vad sportchefens svärson tiggde åt sig för lön? 🙄