1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003018

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Gathlopp: Finns det ens fog i det du skriver, eller är det på ”besvikelse-uppstuds” du kastar ur dig att ”massor av spelare vill till Jokinen”? Din sista mening orkar jag inte ens kommentera…

Tror inte en sekund på det du skriver.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
jhnd91: nässen, pilö, juel. Nöjd?

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
Sett flera som klagar på Hartmann här inne, men är han inte en av våra bättre spelare sett till underliggande statistik? När han är inne sker mycket bra på isen. Iofs räcker det inte att spela bra och ha mycket puck, nen något säger det väl ändå om hans potential. Han får kanske inte ut så mycket poängmässigt men spelmässigt får han ut mycket mer än Lilja, Pääjärvi mfl.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer