Söderöver: Ja, det finns flera som absolut inte är bättre än vad Boyce har varit, men vi får se om de blir kvar eller inte, någon lär ju bli kvar iaf men ingen med det hjärtat och som ger det han har i varje byte som Boyce gör.
Vi får se vad som händer med Boyce, tar han familjen med sig och gör ett äventyr utomlands eller stannar han och spelar i en lägre serie här, tiden får utvisa men jag hoppas han allt gott i framtiden.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi får se vad som händer med Boyce, tar han familjen med sig och gör ett äventyr utomlands eller stannar han och spelar i en lägre serie här, tiden får utvisa men jag hoppas han allt gott i framtiden.