Synct: Det var ju ett riktigt slag på pungen att tappa honom om det blir så, men å andra sidan så var han ju här för att han ville spela under Jokinen.
Cobbel: De där va ju riktigt åt helvete men vi fixar de med våran eminenta styrelse som kan trolla fram en massa slantar till nya riiiktig bra spelare men de blir väl kompis deals hela tiden!!!🤬🤬 O nu kommer mådålåjderna må riktigt bra men blocka dom från vår bok så slipper vi en massa onödigt hån från idioterna!!!!🤬🤬🤬
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer