1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003399

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: gärna en kort summering i text form så jag slipper lyssna på poddar över huvud taget ;-)
Flashback har säkert lite teorier dock

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Han sa i princip bara att när Timrå ska summera säsongen och ha samtal så får man fundera på vad man hade för fokus dom sista dagarna av säsongen när man spelade för sin överlevnad. På roadtrippen i Karlstad "var inte all fokus på hockeyn om man säger så", Sanny avslutade med att Timrå måste fundera kring karaktärerna i laget.

Var ungefär så Sanny sa, så inte jätteingående och egentligen bara 20-30 sekunder och inget som han eller Svensson diskuterade eller gick djupare in på.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer