Pyrret: Skönt att det riktas kritik mot Timrå, förhoppningsvis ger det eld i baken på ledande personer i föreningen. Sen sjukt nog ser jag fram emot silly vad som ska plockas in, om Gath blir vår HC, har han något guldkorn från danska hockeyfabriken?! Känns också väldigt tryggt att Nubben inte är ensam, vi har ju en sportgrupp med en av dem som kan sporten hockey och vars smeknamn är 26:e bokstaven i alfabetet :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen sjukt nog ser jag fram emot silly vad som ska plockas in, om Gath blir vår HC, har han något guldkorn från danska hockeyfabriken?!
Känns också väldigt tryggt att Nubben inte är ensam, vi har ju en sportgrupp med en av dem som kan sporten hockey och vars smeknamn är 26:e bokstaven i alfabetet :-)