1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003405

Sv: Apropå nånting...
The great one: Att ta några öl eller inte har varit väldigt förekommande i matchavsnitt bland annat. TommyS hade väl till och med ett ord för det tror jag? (som jag har glömt) Hartmann har uttryckt i intervju i TV4 också om att ta en öl.

Men eftersom klubben är en elitförening så finns det självklart rutiner och överenskommelse om vad som gäller med alkohol, sömn och kost.

Men överenskommelsen kanske är att först och främst ha roligt tillsammans med några öl, och prio 2 är därefter att spela hockey och se hur det går med den saken?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Hahah, Tommy gav det väl namnet "halligalli".. :D
Men jag har svårt att se att man druckit innan matchen mot FBK, tycker ändå att man gör 2 riktigt bra perioder där.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer