Söderöver: Väntat att Genborg får chansen i AHL redan nu under våren. Han har gjort en mycket stark säsong i Timrå. För Timrås skulle får vi hoppas att han inte tar en plats i NHL nästa säsong. Då lär han spela i Timrå iaf ett år till istället för i AHL.
Om vi tappar Genborg så blir det ännu tuffare för Timrå. Då måste man ta in 3-4 starka forwards inför nästa säsong istället för 2-3 som det är nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om vi tappar Genborg så blir det ännu tuffare för Timrå. Då måste man ta in 3-4 starka forwards inför nästa säsong istället för 2-3 som det är nu.