1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003441

Sv: Apropå nånting...
steveroper: Verkar lite oklart, Aftonbladet verkar ha ändrat sitt och det står inte nåt om att han är klar för spel i AHL nästa säsong i alla fall.

Det lär ju ske en dialog.
Blir det AHL så har ju Timrå första tjing, det ska vara om Genborg själv inte vill åka tillbaks till Timrå. Annars sitter vi i förarsätet som sagt.

Men skulle det då visa sig att Genborg vill åka över redan nu, ja då blir det intressant då Nubben inte ens ansåg att det gick att ersätta Anton Lundmark med hans lön + ersättningen på 750k som vi fick...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag läser i AB: "Genborg kommer inte heller att spela i NHL i vår utan han kommer att rapportera till farmarlaget Grand Rapids Griffins i AHL. När det kommer till sejouren i Grand Rapids rör det sig om ett tryout-kontrakt för resten av säsongen."

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Jag läste lite slarvigt. Han avslutar säsongen i AHL ja och hur nästa säsong ser ut för honom är det väl i dagsläget inte någon som egentligen vet

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer