1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003450

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Sätter höger och vänster pungkula på att alla våra JVM stjärnor spelar hos nästa säsong.

Ps. har ingen användning för dem längre iofs...kulorna alltså..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Djärv satsning! Inte minst med tanke på att Freij varit utlånad i en säsong redan, i normala fall brukar det vara dags nu. Men allt tyder på att du kan vara lugn, han är väl den av våra tre prospects som tydligast behöver ett år till i Sverige då han började hitta sin nivå så pass sent in på säsongen.

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tror att alla 3 blir kvar ett år till i Timrå. Genborg, Freij och Eriksson. Vi behöver alla 3 kvar annars får vi svårt att ersätta dom. Alla 3 mycket duktiga.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer