Med den fysiken i egen zon så har jag oerhört svårt att tro att Freij hamnar på andra sidan. Den jag egentligen är mest orolig för är Linus. Han har sett oerhört stabil ut efter JVM. Genborg är alldels för ojämn anser jag. Men min scouting-erfarenhet är ju noll iofs.
Får väl se om jag kommer tillbaka i forumet med gäll pipa efter sommaren..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med den fysiken i egen zon så har jag oerhört svårt att tro att Freij hamnar på andra sidan.
Den jag egentligen är mest orolig för är Linus. Han har sett oerhört stabil ut efter JVM.
Genborg är alldels för ojämn anser jag. Men min scouting-erfarenhet är ju noll iofs.
Får väl se om jag kommer tillbaka i forumet med gäll pipa efter sommaren..