1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003473

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: nu var det ju dock i från Sanny. Som aldrig håller på med ryktesspridning. Och han sa det på ett sätt som gör att bara dom som fattar fattar, för resten flög kommentaren under radarn.

Räcker som sagt att kolla matchavsnitten. Öl var det återkommande temat. Vi startar säsongerna starkt och blir sämre ju längre säsongerna går. Hata slumpen.

Det var även så pass att Sanny ens nämnde det. En fd hockeyspelare som spelat hockey med Timrås finnar. Inte direkt så det var nyktert jämt. Men tar man 0 av 21 poäng och kör krogrundor, då reagerade till och med Sanny på Timrås vanor. Säger en del.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer