Puckat: yeah det är faktiskt inte nattsvart iom att man får större möjlighet för en re-tool.
Sen kan man ju missa på ersättarna helt och hållet men det tar vi då. Sportrådet är ju redan fullt medvetna om att man måste leta på högsta hyllan för ersättare av Dahlén.
Tror knappast detta komma som en nyhet för Nubben och sportrådet. Att det kommer ut så kort efter vårt uttåg talar för att det varit klart en tid, men inte publikt bara.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen kan man ju missa på ersättarna helt och hållet men det tar vi då. Sportrådet är ju redan fullt medvetna om att man måste leta på högsta hyllan för ersättare av Dahlén.
Tror knappast detta komma som en nyhet för Nubben och sportrådet. Att det kommer ut så kort efter vårt uttåg talar för att det varit klart en tid, men inte publikt bara.