Karlsson74: Lite väntat ändå ..ja då ska minst tre topp spelare från den övre hyllan in i truppen då. En helt ny första lina. Även en 1:a back ..känns som att det blir en hel del att stå i för Nubben.
Ja, jag hade hoppats att Pettersson skulle bli kvar trots allt efter hans personbästa säsong poängmässigt (även om mycket berodde på Dahlen).
Nu blir det verkligen hårt jobb att hitta 2-3 spelare från den övre hyllan. Pengar lär finnas nu när vi har både Dahlens och Pettersons lön att jobba med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, jag hade hoppats att Pettersson skulle bli kvar trots allt efter hans personbästa säsong poängmässigt (även om mycket berodde på Dahlen).
Nu blir det verkligen hårt jobb att hitta 2-3 spelare från den övre hyllan. Pengar lär finnas nu när vi har både Dahlens och Pettersons lön att jobba med.