Andersson: Ja Nubben och Zäta kommer att få jobba hårt nu under mars/april/maj framför allt för att få in rätt spelare. Spetsspelare som kan göra skillnad. En förstacenter och 2 målskyttar samt en spetsback måste in.
En underdrift att säga att detta blir den mest spännande sillyn på länge. Så OTROLIGT viktigt att vi hittar rätt spelare nu. Annars blir det kvar helt säkert.
Ser fram emot nästa domustrappanavsnitt som säkert kommer att gå igenom hur man vill formera laget och vilka kontrakt som bör brytas och vilka man kan tänkas plocka in. Gillar spekulationer :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
NY NY Genborg
Wedin Lander NY
NY spetsback - Freij
Hardegård - Strömberg
Forsmark - Sundin/Barkemo
Extra: Sundin/Barkemo, Svensson?
En underdrift att säga att detta blir den mest spännande sillyn på länge.
Så OTROLIGT viktigt att vi hittar rätt spelare nu. Annars blir det kvar helt säkert.
Ser fram emot nästa domustrappanavsnitt som säkert kommer att gå igenom hur man vill formera laget och vilka kontrakt som bör brytas och vilka man kan tänkas plocka in. Gillar spekulationer :)