1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003527

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Du kan ju glömma att vi kommer att köra helsvenskt lag igen som enda laget i SHL. Nubben har ju t o m sagt om jag inte minns fel att det är troligt att vi överger det helsvenska spåret. Helt rätt tycker jag.

Minst 2 utländska spelare måste in anser jag. Vi behöver vinnarmentalitet i laget och fler som brinner för att vinna och går rakt på kassen så det smittar av sig i laget.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ja ha sagt att i 2 år nu att vi behöv Trassalanter mä tyngd som kan köra över en motståndare fullständigt. Att vi rasade i år berodd på dä. Vi var för klen mot de andra lagen. De käka upp oss...
Vi bör bestå av metall å int glas...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer