Varför sitter alla här och spekulerar i kedjor, problemet med nubben som sportchef är ju just det att kedjorna är satta i maj och sen ändras inget, upp till bevis hos spelarna att leverera och istid efter det!
Tommysåsson: Tror du andra lags sportchefer bara kastar in ett gäng spelare i mixern och sedan sätter ihop vilka som ska spela top 6 och vilka som ska brunka? Ja visst ska en coach kunna vara flexibel under säsong (även en sportchef) men nog går man väl ändå in i säsongen med en tanke om vilka som ska vara producerande och vilka som ska stå för bredd&brunk
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer