-Sputnik-: Jag hoppas fortfarande att vi inte tar in Ang. Visst har är duktig och har gjort rätt mycket poäng i ett bottenlag HV. Men får inte rätt känsla för honom och tycker inte att han passar in i Timrå. Men accepterar att andra vill ha hit honom.
Vi skulle behöva en uppgraderad Ty Rattie när han var som bäst i Timrå och gjorde 47p en säsong. Hittar vi 1-2 såna spelare så ser det bra ut. Men inte lätt att hitta som sagt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi skulle behöva en uppgraderad Ty Rattie när han var som bäst i Timrå och gjorde 47p en säsong. Hittar vi 1-2 såna spelare så ser det bra ut. Men inte lätt att hitta som sagt.