1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003552

Sv: Apropå nånting...
0tto: Han behöver med andra ord göra överträffande bra ifrån sig om han ska lyckas ta klivet tidigare, det är ju i dem flesta fallen bättre att etablera sig i shl först, jag hade lagt han i en första kedja, med truppläget just nu tror jag att ni får kvala, ni behöver få in så mycket spets som dessutom ska kunna lira ä samba ihop ganska fort, men ni har goda möjligheter att överleva ett kval mot Leksand som verkar ha det riktigt skralt på kontot, hv måste ju ryka i år va

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Robalob: Genborg har spelat med Dahlen och Pettersson redan den här säsongen. Och det kan man väl kalla vår första!

Sv: Apropå nånting...
Robalob: Fördelen inför nästa säsong är ju att det inte finns något Djurgården eller Brynäs som kommer underifrån. Lagen från HA skrämmer knappast och det lag som tar klivet upp i år kommer tveklöst vara "favorit" till en av kvalplatserna. Tillsammans med Leksand eller HV

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer