Smörgåsen : oavsett med Hallquisth så känns han som en oerhört onödig lönepost. Säg att han får 40k, men sen sociala avgifter på det etc.
Om Nubben säger att vi knappt har några pengar så kan vi ju inte strö omkring oss pengar överallt.
Den hade möjligtvis varit logisk om vi spelat i Allsvenskan. Men nu är vi i SHL och har förhoppningsvis inte planer på att spela där inom snar framtid... Gör om gör rätt, Skriv inte på nåt kontrakt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer