Linköping - Timrå i premiären 26/27. Ett lag vi aldrig vinner över. Senast vi hade premiär med LHC borta så blev det kval.
Timrå IK. Byt match NU! Sedan måste klubben jobba för SHL-premiär på hemmaplan någon jävla gång. Varför vill vi aldrig ha premiären? För att vi aldrig kan sälja slut på arenan? SHL säger nej?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå IK. Byt match NU! Sedan måste klubben jobba för SHL-premiär på hemmaplan någon jävla gång. Varför vill vi aldrig ha premiären? För att vi aldrig kan sälja slut på arenan? SHL säger nej?