1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614981 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3003926

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Jo det kommer man ihåg. Pärssinen och Jokela. Har för mig att de hade skoteroveraller på sig då.😁

Har vart en del genom åren. Och på 70 och 80-talet var det var det inte tal om att spotta i glasen.
Gick nån ramsa med Timrå super där i början av 80-talet och Stephen Foyn var det nån artikel om har jag för mig när han kom från bolaget med en kasse kvartingar...😁

Man får väl försöka sköta det snyggt om man nu tar sig några stänkare eller pilsner. 🥃🍺

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lomond: Har tyvärr inte kvar det, men vill minnas att i ett matchprogram från början av '00-talet fick Timo Peltomaa frågan "Vad tänker du på när jag säger midsommar?" Han svarade: "Tre dagars koma."

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer