DenRöda: tycker helt klart Sörbrand, Därth och Annerstedt kan vara intressanta till nästa säsong. Lär ju vara billigare än Lilja, Pääjärvi och Boyce och borde ju inte göra bort sig i jämförelse
JanneH: Därth är nog den som ligger närmast. Spelar mest vuxet. Personligen så ser jag dock inte att nån av dem ska in på 12fw. Däremot ska de vara redo där bakom för chanser lär dyka upp. I min bok ska vi ha 14fw på förhand som går före.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer