DenRöda: Tror en väg är att försöka hitta yngre spelare och skriva kontrakt på max 2 år med enstaka trettio plus spelare. Undvika ha för många ålderstigna som tjänar 150k eller mer och inte producerar.
Bättre att satsa på 25-åringar med viss internationell erfarenhet och låta dessa växa. Sen komplettera med några dyra poängspelare. Saik har exempelvis varit outstanding på lagbygge.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bättre att satsa på 25-åringar med viss internationell erfarenhet och låta dessa växa. Sen komplettera med några dyra poängspelare. Saik har exempelvis varit outstanding på lagbygge.