Villervalla: Med tanke på att Madsen inte får förlängt så kan ju alla här glömma det där med kompiskontrakt. Tränarfrågan vad jag förstår just nu är Molinder och Gath, någon fler, möjligen och troligt Karlunden.
Boyce har de tydligen en diskussion med, blir det U20 för honom eller ska Hussen lägga ner? Fast Huss är bara 62 i år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tränarfrågan vad jag förstår just nu är Molinder och Gath, någon fler, möjligen och troligt Karlunden.
Boyce har de tydligen en diskussion med, blir det U20 för honom eller ska Hussen lägga ner? Fast Huss är bara 62 i år.
Frågorna blev många nu.